DOLAR 8,1310-0.27%
EURO 9,7171-0.06%
ALTIN 456,110,47%
BITCOIN 5141555,12%
Kayseri

PARÇALI AZ BULUTLU

04:28

İMSAK'A KALAN SÜRE

Yüzüklerin Efendisi Gollum oyunun çıkış tarihi, fragmanlar, haberler ve söylentiler
  • Kayseri Tempo
  • Teknoloji
  • Yüzüklerin Efendisi Gollum oyunun çıkış tarihi, fragmanlar, haberler ve söylentiler

Yüzüklerin Efendisi Gollum oyunun çıkış tarihi, fragmanlar, haberler ve söylentiler

ABONE OL
26 Mart 2021 05:21
Yüzüklerin Efendisi Gollum oyunun çıkış tarihi, fragmanlar, haberler ve söylentiler
1

BEĞENDİM

ABONE OL

Kayseritempo.org – The Lord of the Rings: Gollum, Deponia işaretle ve tıkla macera serisinin yaratıcıları olarak tanıyor olabileceğiniz Daedalic Entertainment tarafından geliştirilen, epey bir süredir aktif geliştirme aşamasında. Alman geliştirici, Yüzüklerin Efendisi: Gollum’u Tolkien’in Orta Dünya evreni için bir sonraki hit olabilecek bir şeye şekillendirmek için son birkaç yıldır sıkı bir şekilde çalışıyordu – video oyunları söz konusu olduğunda şaşırtıcı derecede güçlü bir sicile sahip olan. Yüzüklerin Efendisi: Gollum, Orta Dünya mitosunda kanonik bir hikaye olacak. Yüzüklerin Efendisi ve Hobbit olaylarından önce geçen Tek Yüzük’ü keşfettikten sonra ünvanlı yaratığı takip ediyor. Bu nedenle, oyunun burada sunulan hikaye merkezli boşlukları doldurması veya Tolkien’in kitaplarındaki olaylara ek bağlam sunması mümkündür.

Başlangıçta 2021 sürümü için planlanan Lord of the Rings Gollum, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X / S ve PC’de yayınlanacağı 2022 yılına kadar ertelendi. 25 Mart 2021’deki Future Games Show’da oyuna bir kez daha göz attık, ancak hala resmi bir çıkış tarihi bekliyoruz. Ancak o zamana kadar, Yüzüklerin Efendisi: Gollum hakkında şu ana kadar sahip olduğumuz tüm detayları bir araya getirdik.

Kovalamaca kes

  • Nedir? Yüzüklerin Efendisi’ndeki olaylardan önce geçen Gollum karakterine odaklanan bir aksiyon-macera video oyunu.
  • Ne zaman oynayabilirim? 2022’ye ertelendi
  • Ne üzerinde oynayabilirim? Oyunun PC’nin yanı sıra PlayStation 5, Xbox Series X ve Nintendo Switch’te yayınlanması planlanıyor.

Yüzüklerin Efendisi Gollum çıkış tarihi

Yüzüklerin Efendisi: Gollum’un 2021’in sonlarında piyasaya sürülmesi planlanıyordu, ancak Ocak 2021’de geliştirici Daedalic Entertainment, oyunun 2022’ye kadar ertelendiğini ve bundan daha fazla sağlam bir pencere verilmeyeceğini açıkladı.

Gecikme duyurusunun bir parçası olarak Daedalic Entertainment, oyunu yayınlamak için Nacon ile ortaklık yapacağını doğruladı ve şirketler ortak bir basın bülteninde (Polygon aracılığıyla) “oyunun başarılı olmasını sağlamak için güçlerini birleştirdiklerini söyledi. Yüzüklerin Efendisi hayranlarının beklentilerini karşılayın ve yeni nesil konsolların gücünden tam olarak yararlanın. ”

The Lord of the Rings ™: Gollum ™ ‘u yayınlamak için @Daedalic ile bir burs oluşturuyoruz. Oyun 2022’de Xbox ve PlayStation konsolları, Nintendo Switch ve PC’de yayınlanacak. Gelecekte daha fazla haber gelecek.

2022’de piyasaya çıktığında, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X ve PC’de Lord of the Rings: Gollum oynayabilmeyi bekleyebilirsiniz.

Yüzüklerin Efendisi Gollum fragmanı

Oyunun son fragmanı Mart ayında Future Games Show’da açıklandı. Mordor’u daha fazla gösteren fragman, maceranın tonunu belirlemeye yardımcı oluyor ve oyunun Gollum olarak nasıl oynanacağını biraz gösteriyor.

2020’de Daedalic, hayranlara oyunun görsel tarzına ve keşfetmeyi bekleyebileceğimiz ortam türlerine bir göz atan bir tanıtım fragmanı yayınladı.

Şimdiye kadar bildiklerimiz

Yüzüklerin Efendisi: Gollum’un eninde sonunda nasıl bir şekil alacağına dair hâlâ çok az ayrıntı var. Ancak, Daedalic Entertainment’ın şimdiye kadar ortaya çıkardığı şey umut verici.

Oyun büyük ölçüde gizlilik ve platform oluşturma etrafında dönecek. Gollum, eyleme geçirilebilir yetenekler konusunda pek bir şey elde etmeyecek. Karakterine sadık kalarak, küçük ve nispeten canlı olacak, bu da onu gerçekten gizli bir oyun için mükemmel bir seçim haline getirecek. Küçük adamın bir Ork’u desteklediğini görmeyi sevsek de, bu muhtemelen olmayacak.

Oyuncular ayrıca ana karakterin etrafındaki düşünce balonlarında görüntülenen seçimler ve eylemler yoluyla belirli kilit noktalarda kararlar almak zorunda kalacak. İlginç bulduğumuz şey, seçimlerin Gollum’un kendi bölünmüş kişilikleri arasında bölüneceği. Gördüklerimize göre, Gollum’u bastırmayı seçebilir ve daha çok Smeagol (The One Ring ile temasa geçmeden önceki orijinal formu) doğrultusunda seçimler seçebiliriz.

Tersine, oyuncular daha vahşi Gollum’u daha kurnaz ve agresif seçimlerle şımartabilirler.

Özellikle Gollum için bir ton anlam ifade eden akıllı bir sistem gibi geliyor ve bizi oyunun ilginç bir karakter çalışması haline gelebileceğini düşünmeye sevk ediyor. Bu kararların kapsamlı hikayeyi ne kadar etkileyeceği belirsizliğini koruyor, ancak Gollum’un kişiliğinin zaman içinde hangi tarafına daha fazla yatırım yapmayı seçtiğinize bağlı olarak değiştiğini hayal edebiliyoruz.

Yüzüklerin Efendisi Gollum PS5 DualSense özellikleri

Oyuncuların Yüzüklerin Efendisi: Gollum’un PS5 sürümünü almak istemelerinin bir nedeni, DualSense denetleyicisinin mümkün kıldığı özelliklerin dahil edilmesidir. Yani, denetleyicinin tetikleyicileri tarafından sunulan dokunsal geribildirim.

Daedalic’den Jonas Husges tarafından yapılan yorumlar, tetikleyicilerin dokunsal geribildirim işlevselliğinin Gollum’un dayanıklılığına bağlı olacağını gösteriyor. Gollum koşarak kendini ne kadar yorarsa, tetikleyicilere o kadar fazla direnç uygulanacak ve bu da yaratığın yorulduğunu gösterecektir.

Bunun tamamen daldırma uğruna yüzeysel bir özellik olup olmayacağını veya burada daha iddialı bir şey olup olmadığını merak ediyoruz. Örneğin, oyuncuların daha etkili bir şekilde sprint yapabilmek için Gollum’un dayanıklılığını yönetmesi gerekebilir. Diğer bir olasılık da, daha uzun hız aralıklarını sürdürmek için tetikleyiciler üzerindeki artan dirençle mücadele etmek zorunda kalabileceğimizdir.

Bu dahil etme, oyun sırasında da ne tür set parçaları görebileceğimize işaret ediyor. Sonuçta, fark edilmediğiniz ve bir Hobbit’i kovalayan bir Nazgûl gibi yapmak zorunda kalmadığınız sürece, genellikle gizliyken çok fazla koşmazsınız.

Oyuncunun alternatif bir başvuru olmaksızın hikayenin bir parçası olarak kovalandığı sahneler olabilir. Bu durumda, DualSense üzerindeki dokunsal geri bildirim, oyuncular Gollum’u hareket halinde tutmak için savaşırken başka bir zorluk katmanı ekleyebilir.

Yüzüklerin Efendisi Gollum ışın izleme ve görseller

Daedalic, Yüzüklerin Efendisi Gollum’un mevcut nesil sürümlerinin ışın izleme özelliğini grafiksel bir özellik olarak öne ve ortaya koyacağını doğruladı. Geliştirici, ışın izlemenin oyunun seviye tasarımında dinamik olarak kullanılabileceğini ima etti.

Bir örnek, ışın izlemeli aydınlatmanın oyuncuya gizli çabalarında hem yardımcı hem de engel olabileceğine atfedildi. Gölgelerin geçitleri düşmandan güvenle manevra yapmak için kullanılabilirken, hareket eden ışık kaynakları Gollum’u bir an önce açığa çıkarabilir.

Eğer durum gerçekten böyleyse, Yüzüklerin Efendisi Gollum’un benzersiz ve zorlu bir gizlilik tabanlı oyuna dönüştüğünü görebiliriz, bu da diğer geliştiricilerin oyun odaklı yollarda ışın izlemeyi en iyi şekilde nasıl kullanacaklarına dair bir yol açabilir. Uzun süredir uyuyan bir gizli aksiyon franchise’ı akla geliyor.

Oyunun genel görsel tarzına gelince, kesinlikle Orta Dünya projelerinde görmeye alıştığımız cesur fotogerçekçilikten bir adım uzakta. Aşırı karikatürize değil, ama kesinlikle bununla daha gerçekçi bir görünüm arasındaki çizgiyi aşıyor. Örneğin Gollum’un kendisi rahatsız edici derecede sevimli görünüyor.

Daedalic tarafından yayınlanan ekran görüntülerinden, oyunun ortamlarının etkileyici bir ölçek duygusuna sahip olduğu görülüyor. Kameranın yukarı doğru eğildiği pek çok sahne var, hemen önündeki muazzam yolculuğa dokunurken Gollum’un kıyaslandığında ne kadar küçük olduğunu hemen vurguluyor.

Oyunun çevresel ilerlemesine değinen Daedalic, açılış seviyesinin Gollum’un tutsak tutulduğu bir Mordor kalesi olan Barad-dûr olacağını doğruladı. Bununla birlikte, Daedalic Orta Dünya’da çeşitli alanlar vaat ettiği için Mordor’un cehennem gibi manzaraları ziyaret edebileceğimiz tek yer olmayacak. Bu ortamların çoğu büyük ve keşfedilebilir olacak ve oyunculara keşfetmeleri için çeşitli görevler sunacak.

Yüzüklerin Efendisi: Gollum bir süredir Daedalic’te çalışıyor ve lansmanı o kadar da uzakta görünmüyor. Şimdiye kadar gördüklerimiz umut verici görünüyor ve umarım Daedalic, Tolkien’in mitosuna mükemmel bir şekilde uyan benzersiz bir gizlilik tabanlı macera sunabilir. Her zaman olduğu gibi, piyasaya sürülmeye yaklaştıkça oyunla ilgili her türlü haberden sizi haberdar edeceğiz.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.